Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Umowa stoczni Crist z brazylijskim brokerem

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: | 2014-10-15 15:18:52
aktualności

Na terenie gdyńskiej siedziby Crist odbyło się spotkanie w ramach misji brazylijskiej organizowanej pod egidą Ministerstwa Gospodarki. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele brokera Trade Oil & Gas i Brazylijskiego Stowarzyszenia Branży Stoczniowej (Brazilian Association of Shipbuilding, Shiprepair and Offshore Industries). Właśnie z brokerem stocznia podpisała umowę.

Umowa z brazylijskim brokerem i przekazanie wyposażonego kadłuba armatorowi z Norwegii. Poniedziałek 13 października obfitował w dobre wydarzenia w stoczni Crist. Zakład koncentruje swój rozwój wokół rynku offshore oraz budowy specjalistycznych statków i konstrukcji do obsługi nie tylko farm wiatrowych, ale także platform wiertniczych i innych instalacji dla przemysłu morskiego.

Na terenie gdyńskiej siedziby Crist odbyło się spotkanie w ramach misji brazylijskiej organizowanej pod egidą Ministerstwa Gospodarki. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele brokera Trade Oil & Gas i Brazylijskiego Stowarzyszenia Branży Stoczniowej (Brazilian Association of Shipbuilding, Shiprepair and Offshore Industries). Właśnie z brokerem stocznia podpisała umowę.

- W jej ramach Trade Oil & Gas zobowiązuje się do promowania produktów Crist na rynku brazylijskim, w celu pozyskania nowych kontraktów dla stoczni, dbając jednocześnie o jej dobry i profesjonalny wizerunek. To swego rodzaju umowa brokerska - mówi Zdzisław Bahyrycz, pełnomocnik Zarządu Crist. - Rynek brazylijski otwiera przed nami nowe perspektywy. Polski eksport do Brazylii odnotowuje w ostatnich latach bardzo duży wzrost i ta tendencja z pewnością będzie się utrzymywać. Tym bardziej, że rosnące zapotrzebowanie na specjalistyczne produkty offshore wytwarzane w Crist idzie w parze z dynamicznym rozwojem branży paliwowej w Brazylii.

Przedstawiciele stoczni zapewnili, że firma dysponuje zasobami pozwalającymi na realizację nawet najbardziej skomplikowanych przedsięwzięć, jakimi są np. specjalistyczne jednostki typu jack-up.

Goście mieli okazję zobaczyć najnowszy produkt stoczni, czyli wyposażony kadłub innowacyjnego statku Polar Empress. Właśnie wczoraj jednostkę przekazano armatorowi. Polar Empress NB 369 to statek przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Projekt zrealizowano dla klienta - Myklebust Verft AS (grupa Kleven). Docelowym właścicielem statku będzie GC Rieber Shipping.

Statek o długości prawie 113 metrów będzie pokonywał ponad 4000 mil morskich miesięcznie i przebywał będzie na morzu 6 miesięcy w roku. Na pokładzie zapewnione jest zakwaterowanie dla 70-osobowej załogi. Jednostka posiada lądowisko dla helikoptera. Polar Empress NB 369 jest wyposażony w 4 wysokoprężne silniki o łącznej mocy 18560 kW oraz 2 linie wałów ze śrubami napędowymi. Manewrowanie zostało usprawnione przy pomocy dwóch sterów strumieniowych i jednego wysuwanego steru azymutalnego. Jednostka osiąga średnią prędkość 18,5 węzła.


Źróło: http://biznes.trojmiasto.pl/Brazylijska-umowa-i-kadlub-dla-Norwegow-n84341.html#tri